Friss topikok

  • Viktória Leleszi: Faszák (2018.12.23. 19:08) EMO szövegek...
  • Babaa Sceney: @hun0001: Nem a wikipédiát írja ki, hanem azt amit megfogalmaz. Most nem tehet arról hogy hasonló... (2012.05.14. 17:10) Érdekes cikk 2
  • Babaa Sceney: @Noémi diamond: *értsetek, *Scenek, *igazad Van, *vannak, *azt hiszik, * vagdossák, *hát. ~ 15 év... (2012.05.14. 17:02) Folytatás
  • C. G. Jung: Kedves weblap tulajdonos! Ne haragudj a rideg megszólításért, de nem tudom a keresztneved. Elősz... (2011.11.29. 21:44) 2008 májusi történet, amit ma is röhejesnek, bár elgondolkodtatónak tartok
  • Łίttℓè ßrunèttè Andrea: en is irok emo verset ha kellenek az idim:-andi8904 ... (2011.03.25. 13:58) Idézetek

Ajánló

Névnap köszöntő

Kurzor

Free Guitar Pink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Linkeffekt

Mitől emo az emo?

2008.07.09. 12:20 | ~FallenAngel~ | 5 komment

Miért lettél emo? - Gyakori kérdés és válasza, azaz mitől lehet emo egy emo?

A leghülyébb kérdés szerintem a világon. Ezt végülis azért találták ki, hogy kiszűrjék a pózereket. Tehát ha valaki ezt válaszolja: Mert ez olyan cuki! akkor az igazán pózer... Hasonló válasz még a:
Mert megtetszett!, Mert az osztályomból mindenki az!, stb...
Evvel a kérdéssel csak az a baj, hogy egy igazi emo, meg nem tudja megfogalmazni. Ezt azért is mondom mert ha visszakérdezel, hogy és te? akkor nem kapsz választ... Különös nem? o_O
Ha valamelyik ember mégis tud választ adni azok csak is ezek lehetnek: Kialakult...., Igy érzem magam jól, vagy Nem én változtam a stilushoz, egyszercsak a stilus nőtt hozzám. Utolsó kevésbé megfelelő válasz, de naggyából ezek azok, amiért nem köthetnek beléd. 
Van még egy másik válasz is az Igy születtem! Nos, én ezt használom. :D Az igazság az, hogy kialakult.
Egyszercsak emo lesz valaki? Egyik nap még Paris Hilton dalokra táncikált, másnap meg már My Chemical Romance-ra üti a ritmust? Hát ilyen nincs. Akkor az egy nagy pózer... Miért? Egyik napról a másikra senki sem lesz emo. 
Akkor hogyan? 
Ugye kell hozzá az, hogy emo vagy. Ezt nem másnapra döntöd el. Először hallgatod a számokat. Nem tetszik. Aztán megtetszik. Beleolvasol egy emo blogba. Érdekel, sirsz rajta, észreveszed, hogy egyformán érzel vele. Leszoksz a régi szokásaidról, észreveszed, hogy emo vagy. Ezentúl úgy öltözködsz, olyan a hajad, és csak emok társaságában érzed jól magad. Ez az átalakulás. Egy emo emová változásának egyetlen, elfogadható magyarázata.
Remélem mostmár nem érzed magad rosszul ha rákérdeznek: Miért is lettél emo?

 

forrás: http://gportal.hu/gindex.php?pg=25612895

A bejegyzés trackback címe:

https://emo4everybody.blog.hu/api/trackback/id/tr59560299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zrs1337 2008.12.22. 09:33:30

írok ide is :D
szóval, ez egyszerű.
egy ember nem lehet emo.
ez egy zenei stílus amit ma eltorzítanak, sokan azt se tudják mi az. amit már előző kommentemben a straight edge-es posthoz írtam.
és minden embernek vannak érzelmei, szal így mindenki emo :D
viszont én úgy lettem emo, hogy megtetszettek a zenék, olvastam a szövegeket, magával ragadott. és voltam már olyan helyzetben, hogy sokat segítettek rajtam ezek a zenék.. és nem úgy h "jajj a sulinkban a vasalt hajú srcának nem tetszem :'(" ez mekkora megrászkódtatás....

>>Brian Griffin 2010.01.14. 20:46:44

Mitől emo az emo? Attól, hogy buzi

ஐஐHannaஐஐ 2010.03.20. 18:59:34

@love_skram:
Pontosan, egy zenei stílusról van szó, egy másik bejegyzésnél pont erről beszéltem. Az öltözködés pedig szintén magával a zenei stílussal jár.
Ugyanis, ilyen erővel mindenkit, minden egyes embert EMO-snak lehetne nevezni akkor, amikor éppen hatalmas fájdalma van, vagy pedig elég csak túlérzékenynek lennie az adott embernek (lásd én, akinek köze nincs ehhez a stílushoz, de mégis túlérzékeny vagyok, főleg most, mikor szörnyű nehéz időszak állt be az életemben).

ஐஐHannaஐஐ 2010.03.21. 00:29:57

Bár közöm nincs a bloghoz, de ezt a Brian akárkit meg én pl. tiltanám, mert szerintem nem illő dolog ilyen stílusban hozzászólni, így megnyilvánulni még akkor sem, ha ellene vagyunk adott dolognak.

~FallenAngel~ 2010.03.23. 13:48:33

Hanna! Köszönöm, hogy írtál és véleményt alkottál, hogy emberi érzésekről írsz, emberien... Egyetértek Veled. És csak azért nem moderálom ki őket, hogy több szemszögből lehessen látni a dolgokat. Egyre több pozitív visszajelzést kapok, úgyhogy hamarosan frissülni fog az oldal. ;)
süti beállítások módosítása